Systemet gør det nemt for
advokater, jurister, sekretærer og bogholdere
Legis 365 er et enkelt og smart advokatsystem, det er cloudbaseret, så du kan arbejde hvor som helst og når som helst. Det er intuitivt og det er nemt at arbejde i systemet. Klienter og sager oprettes hurtigt. Smart design i din sagsstyring gør det let at finde sags- og klientdata. Du bliver effektiv, da der bruges minimal tid på sagsbehandling. Smidigt klienttilsvar giver et trygt overblik. Få mails ind på sagerne via en smart drag´n´drop-funktion. Smart dokumenthåndtering giver et overblik over alle dine dokumenter og filer. Det er let at lave fremnoteringer, så der altid er styr på frister og aftaler. Med få klik kan du tidsregistrere, uanset om du er på kontoret eller på farten. Og med Quick faktura kan du hurtigt lave og sende faktura til din klient. Brug Legis 365 på din PC, MacBook, tablet eller smartphone. Få en moderne advokatløsning, fleksibilitet i arbejdsdagen og frihed til at vælge til og fra. Du får adgang til korte videoguides, så undervisning er overflødigt. 7 gode grunde til at vælge Legis 365: - Det er nemt, smart og intuitivt - Gratis prøveperiode - Hurtig igangsætning - Data kan udlæses fra dit nuværende advokatsystem - Gratis support - Gratis adgang for ekstern bogholder og revisor - Lav pris pr. bruger pr. måned. Vil du gerne høre mere om systemet, så lad os tage en uforpligtende dialog. Kontakt os gerne og book en 45 minutters online præsentation af Legis 365, så kan du samtidig få svar på alle dine spørgsmål. Tlf. 87208700 Jesper Byskov: [email protected] Leif Lindås: [email protected] Legis 365 pr. måned pr. bruger kr. 595,- |
Nødvendig integration:Office 365 hedder nu Microsoft 365.
For at kunne anvende advokatsystemet Legis 365 kræver det, at der er integration til Microsoft 365. Du anvender jo nok allerede Microsoft 365, og i så fald, så kan vi hurtigt opsætte integrationen. Det mindste Microsoft 365 abonnement, der kan anvendes til Legis 365 er: Microsoft 365 Business Standard, men vi anbefaler Business Premium. Du vil spare masser af tid ved at anvendes Microsoft 365, f. eks. vil du direkte i Legis 365 kunne se dine e-mails samt kalender. Og hovedparten af din korrespondance foregår via e-mail, så med drag´n´drop kan du nemt flytte e-mails og filer direkte ned på sagerne. Du skal bruge ét abonnement pr. bruger i Legis 365, hvis du ønsker at alle skal kunne integrere hertil i Legis 365. Microsoft 365 Business Standard pr. bruger pr. måned fra kr. 87,- |
Tilvalg:Legis 365 kan integreres med regnskabsprogrammet Visma e-conomic.
e-conomic er Danmarks mest udbredte regnskabsprogram, det anvendes af over 160.000 danske virksomheder. Med e-conomic kan du give din revisor, bogholder eller samarbejdspartner adgang til at arbejde i dit regnskab – helt gratis. Og du bestemmer selv, hvor meget den enkelte bruger har lov til at lave i dit regnskab. Husk du kun skal bruge én brugeradgang til e-conomic i dit firma, uanset antallet af brugere i Legis 365. e-conomic pr. måned fra kr. 299,- |
Har du spørgsmål?
Vi sidder klar mandag-torsdag kl. 08.30-15.00 samt fredag kl. 08.30-14.00
Kontakt partner Jesper Byskov på 87208700 eller [email protected]
Kontakt partner Jesper Byskov på 87208700 eller [email protected]