Hvorfor valgte INNOVA Advokatfirma at skifte til Legis 365?
Advokat og Partner Christian Lomborg Jessen,
INNOVA Advokatfirma |
Vi trængte til fornyelse"Systemet vi kom fra, fungerede egentlig fint og det var drift sikkert, men det var oldnordisk.
Første gang vi blev præsenteret for Legis 365 i samspil med e-conomic og Microsoft 365 blev vi begejstret. Vi kunne straks se, at det var moderne og meget brugervenligt. Nu har vi brugt systemet i 4-5 uger, det har ramt plet og der har ikke været nogen problemer. Vi er blevet bekræftet i, at det var den helt rigtige beslutning at skifte system. Ganske enkelt en smart samlet cloudløsning, der kan bruges på alle nutidens platforme. Jeg spår produktet en god fremtid, måden man går til systemet på er meget intuitivt." |
Hurtigt skifte over en weekend"Der har været en fin overgang fra det tidligere system, det gik hurtigt, stor ros til iVISION. Det var fuldstændigt smertefrit, vi lukkede en fredag kl. 12 og over weekenden blev tingene flyttet, så der var kun tale om få timers driftsstop.
Jeg tænker, at når der ikke har været problemer her i starten, så er der heller intet at frygte fremadrettet. Jeg har ikke hørt en eneste der har brokket sig på kontoret, og det er selvom der også er nogen, der er mindre omstillingsparate, jeg har ikke hørt noget negativt – tværtimod får systemet meget ros" fortæller Christian Lomborg Jessen. |
Behov for øget digitalisering"Skiftet til Legis 365 faldt fint sammen med vores behov for øget digitalisering. Det er meget meget nemt at arkivere i Legis 365, det er for os blevet 10 gange nemmere. Tidligere brugte man lang tid, nu tager det få sekunder.
Stor ros til Leif Lindås fra iVISION for introduktion til systemet, alle blev hurtigt bekendt med funktionerne i systemet. Legis 365 er jo meget nemt at arbejde i og generelt et let overskueligt system i forhold til andre systemer" afslutter Christian Lomborg Jessen. |
Hvornår giver det mening at skifte advokatsystem?
- I har måske et ældre advokatsystem?
- Det kan være, at det er en tung serverløsning? - Jeres nuværende system er ikke optimalt for jer længere? - Der kan være moduler og funktioner, som I slet ikke anvender? - Har I en dyr advokatløsning og betaler for meget? - I betaler måske et tillæg for hosting, plads eller? - Måske skal I også betale for opgraderinger af advokatsystemet? Og måske er I ikke helt tilfreds med jeres nuværende systemleverandør? |
Hurtig og kompetent flytning af data Vi har stor erfaring med at indlæse data fra advokatsystemer fra EG, Capto, Unik og Abakion. Vi har kendskab til bl.a. AdvoPro, CapLegal, Advosys og Navokat.
I samarbejde med jeres IT-ansvarlige sørger vi for, at flytte jeres data hurtigt og sikkert, så I kun får et driftstop over en weekend. Siden 2017 har over 300 advokatfirmaer valgt at skifte til Legis 365. Det vil glæde os, at byde jer velkommen. |
Digitalisering på cloud-baseret platformMed Legis 365, Microsoft 365 og e-conomic, forankres hele jeres forretning sikkert i skyen. På den måde kan I undgå, at have værdifulde data lagret på fysiske servere, der kræver omkostninger til vedligeholdelse. Med en 100% cloudløsning undgår I bøvl med fjernskrivebords løsninger og opgradering af servere.
Alt I behøver er nyere computere, pc, iPads eller smartphones samt en fornuftig internet hastighed, så er I sikret en stabil og driftssikker Legis 365 advokatløsning. Nemt og gennemsigtigt til en fast lav månedlig pris. |
Øget effektivitet gennem automatiseringSystemets succesfaktor er at gøre brugernes arbejde med administrative opgaver så enkelt og nemt som muligt. Målet er at automatisere manuelle og tidskrævende arbejdsprocesser, så der kan frigøres timer og fejl reduceres.
Med et intelligent workflow kan der spares tid, og med smarte funktioner kan ensformigt arbejde med indtastning af data gentagne gange minimeres. |
Automatiske fornyelser uden nedetiderMed advokatsystemet Legis 365 tilføjes nye features løbende og forbedringer foretages også helt automatisk, så I skal ikke bekymre jer om nedetider.
Vores kunder skal ikke betale for opgraderingsaftaler, det eksisterer ikke hos iVISION. Ingen kan være tilfreds med forældede system versioner, så ALLE vores kunder bruger altid nyeste version og er løbende opdateret. |
Fleksibilitet og muligheder via integrationerHvis jeres behov, ønsker og systemkrav ændrer sig i fremtiden, er der ingen grund til bekymring. Mulighed for integration til en række valgfrie løsninger/apps gør, at I kan sammensætte en platform, der også løser mere komplekse behov.
Der er tale om en række "add on" integrationer. Vi laver løbende nye integrationer til eksterne systemer, og vi er meget åben for jeres input. |
Systemet er mere end en standardløsningMed Legis 365, Microsoft 365 og e-conomic får I ikke kun en standardløsning. I får en samlet løsning, der bruger nyeste teknologi, så alt er nemmere og mere intuitivt end i de ældre advokatsystemer. Smarte features er smeltet intuitivt sammen i et setup, så alle I organisationen tilfredsstilles.
I skal ikke afsætte mange ressourcer til igangsætning. Der er ikke en lang implementeringstid eller skjulte omkostninger. |
Fri adgang til revisor og eksterne bogholdereBåde i e-conomic og Legis 365 kan I give jeres revisorer og eksterne bogholdere gratis adgang, så I nemt kan etablere et velfungerende samarbejde og mindske risikoen for fejl.
I Legis 365 vil revisorer og eksterne bogholdere kunne få adgang til klientbogholderi og tilsvar. Over 3.500 danske revisorer og bogholdere anbefaler e-conomic regnskabsprogram. |
Grundig introduktion, digitalt hjælpecenter og online dansk supportEt intuitivt system og 1-2 timers grundig introduktion giver jer en hurtig igangsætning. Det føles fra start nemt at anvende systemet uanset typen af arbejdsopgaver.
Spørgsmål besvares nemt via et moderne digitalt hjælpecenter, der indeholder små vejledninger og how-to videoguides. Samtidig vil I få advokatbranchens bedste online support - kompetent, dansk og helt gratis. Så frygt ikke at få nyt system - tværtimod - glæd jer. |
Online præsentationBook gratis online gennemgang af Legis 365
Vært: Partner Leif Lindås Afsæt ca. 45 minutter Få svar på alle dine spørgsmål |
I er i trygge hænder
95% af vores advokatkunder vil anbefale Legis 365
Gennem vores mere end 15 år i IT- og advokatbranchen, har vi opbygget stor erfaring, viden og et netværk, som vi bruger dagligt til at sikre et system af høj kvalitet til mere end 300 danske advokatfirmaer.
|
Advokatbranchens bedste support
Fast kompetent team sidder klar til at hjælpe
|
Chat
|
Mail
|
Online demo
|
How-to videoguides
|
Guides og gode råd
|
Telefon - TeamViewer
|
Har I spørgsmål?
Vi sidder klar mandag-torsdag kl. 08.30-15.00 samt fredag kl. 08.30-14.00
Nysgerrig og vil høre mere?
Kontakt Jesper Byskov på 87208700 eller [email protected]
Nysgerrig og vil høre mere?
Kontakt Jesper Byskov på 87208700 eller [email protected]
Priser
Alle funktioner samlet i én cloud løsning
AdvokatsystemKr. 595,- pr. bruger/måned
|
Mails & kalenderFra kr. 87,- pr. bruger/måned
|
RegnskabsprogramPr. regnskab/måned - se priser |
Pris for konvertering af data? |
Betalingen for Legis 365? |
> Vi tilbyder en fast pris på flytning af data.
> Prisen fastsættes ud fra, hvor mange timer vi estimerer, der skal bruges på at flytte jeres data. > Vi har stor erfaring med at indlæse data fra advokatsystemer fra EG, Capto, Unik og Abakion. Vi har kendskab til bl.a. AdvoPro, CapLegal, Advosys og Navokat. Vi sørger for at flytte data hurtigt og sikkert, så I kun får et driftstop over en weekend |
> I modtager en faktura pr. e-mail hvert kvartal.
> I kan også tilmelde jer automatisk betaling. > I kan selv løbende oprette eller slette brugere. > I kan opsige jeres abonnement med kort varsel. |