Drift status
Ingen problemer registreret pt.
Har du spørgsmål, så mail til os [email protected]
Vi sidder klar til at hjælpe:
Mandag - torsdag kl. 08.30 - 15.00 samt Fredag kl. 08.30 - 14.00
Mandag - torsdag kl. 08.30 - 15.00 samt Fredag kl. 08.30 - 14.00
VideoguidesLog på
|
ChatFå gratis support
|
[email protected]
|
TeamViewerLad os logge på og hjælpe dig. |
Mail til os og få hurtigt svar
Hjælp og support til Legis 365 sker primært via vores digitale hjælpecenter, som du har adgang til, når du er logget på Legis 365. Det digitale hjælpecenter indeholder videoguides, artikler og vejledninger til igangsætning, systemets funktioner samt beskrivelse af hvordan systemet anvendes.
Er der behov for yderligere support, så er den bedste måde at få hjælp på ved at sende en mail til vores support, vi har et dygtigt support team og ultra kort svar tid.
Er der behov for yderligere support, så er den bedste måde at få hjælp på ved at sende en mail til vores support, vi har et dygtigt support team og ultra kort svar tid.
Vi er hurtige til at besvare mails.
Er der noget du er i tvivl om eller har du spørgsmål til Legis 365, så send os gerne en mail. Har du spørgsmål, der ikke kan besvares ved at se vores korte videoguides, så skriv endelig til os. Skriv til [email protected] |
ChatSidder du og arbejder i Legis 365 og støder på en udfordring, så er du velkommen til at spørge os om hjælp via chat.
Husk dog, at du kan finde mange svar og lære meget ved at se vores korte videoguides. Alle videoguides har du tilgang til i hjælpecenteret, når du er logget på Legis 365. Vi er online på chat 5 dage om ugen. Bemærk at du også kan ligge en besked til os via chat-funktionen selvom vi er offline. |
Telefon (akut)Legis 365 er så intuitivt og nemt at bruge, at det er sjældent, at vores kunder ringer til os med et akut problem.
Derfor tilbyder vi ikke en gratis telefon hotline. Telefonsupport har vist sig kun at være nødvendig de første dage man bruger Legis 365 - herefter er man selvkørende. Så som udgangspunkt er hjælp via telefonen IKKE inkluderet i abonnementet, men du kan få gratis hjælp via chat eller mail. Bemærk at minimal tidsforbrug til telefonsupport gør, at vi kan fastholde en fast lav månedlig pris for Legis 365. |
Bemærk:
Den gratis support omfatter ikke rådgivning, vejledning og fejlsøgning på tredjeparts løsninger, forhold omkring jeres internetforbindelse, domæne, webhotel samt hardware, herunder printer og tekniske opsætninger m.v.
Ønskes der individuel undervisning i anvendelsen af Legis 365, kan vi tilbyde dette efter aftale. Undervisning er ikke en del af den gratis support. Undervisning faktureres efter forbrugt tid.
Den gratis support omfatter ikke rådgivning, vejledning og fejlsøgning på tredjeparts løsninger, forhold omkring jeres internetforbindelse, domæne, webhotel samt hardware, herunder printer og tekniske opsætninger m.v.
Ønskes der individuel undervisning i anvendelsen af Legis 365, kan vi tilbyde dette efter aftale. Undervisning er ikke en del af den gratis support. Undervisning faktureres efter forbrugt tid.