Drift status
07-01-2021 12:15 TDC har i øjeblikket problemer med deres netværk som påvirker alle Microsoft produkter og dermed ogå Legis 365. Status hos TDC kan følges her..
Som midlertidigt fiks, kan man bruge en mobil opkobling, hvis man har en sådan til rådighed.
07-01-2021 15:00 Vi får tilbagemeldinger fra kunder om at TDC nu måske har løst problemet. De har ikke selv tilrette fejlstatus hos dem, men noget tyder på at det skulle være løst.
Venlig hilsen
Team Legis 365
Som midlertidigt fiks, kan man bruge en mobil opkobling, hvis man har en sådan til rådighed.
07-01-2021 15:00 Vi får tilbagemeldinger fra kunder om at TDC nu måske har løst problemet. De har ikke selv tilrette fejlstatus hos dem, men noget tyder på at det skulle være løst.
Venlig hilsen
Team Legis 365
Spørgsmål?
Vi sidder klar til at hjælpe:
Mandag - torsdag kl. 08.30 - 15.00 samt Fredag kl. 08.30 - 14.00
Mandag - torsdag kl. 08.30 - 15.00 samt Fredag kl. 08.30 - 14.00
VideoguidesLog på
|
ChatFå gratis support
|
support@legis365.dk
|
TeamViewerLad os logge på og hjælpe dig. |
Mail til os og få hurtigt svar
Hjælp og support til Legis 365 omfatter følgende
Vi er hurtige til at besvare mails.
Er der noget du er i tvivl om eller har du spørgsmål til Legis 365, så send os gerne en mail. Har du spørgsmål, der ikke kan besvares ved at se vores korte videoguides, så skriv endelig til os. Skriv til support@legis365.dk |
ChatSidder du og arbejder i Legis 365 og støder på en udfordring, så er du velkommen til at spørge os om hjælp via chat.
Husk dog, at du kan finde mange svar og lære meget ved at se vores korte videoguides. Alle videoguides har du tilgang til i hjælpecenteret, når du er logget på Legis 365. Vi er online på chat 5 dage om ugen. Bemærk at du også kan ligge en besked til os via chat-funktionen selvom vi er offline. |
Telefon (akut)Legis 365 er så intuitivt og nemt at bruge, at det er sjældent, at vores kunder ringer til os med et akut problem.
Derfor tilbyder vi ikke en gratis telefon hotline. Telefonsupport har vist sig kun at være nødvendig de første dage man bruger Legis 365 - herefter er man selvkørende. Så som udgangspunkt er hjælp via telefonen IKKE inkluderet i abonnementet, men du kan få gratis hjælp via chat eller mail. Bemærk at minimal tidsforbrug til telefonsupport gør, at vi kan fastholde en fast lav månedlig pris for Legis 365. |