Se systemets funktioner og fordele for retshjælpkontoret
Arbejder du på et retshjælpskontor?
Hvis du synes, at det system, der anvendes i den retshjælp, hvor du arbejder er "af ældre dato", så læs straks videre...
Måske kan opgaver i din retshjælp løses på en nemmere måde og arbejdsgangene gøres mere effektive og mere sikre (Persondataforordningen)?
Vi har i Legis 365 udviklet et lille smart RETSHJÆLP SYSTEM, så det er let for jurastuderende og rådgivere i en retshjælp, at registrere henvendelser fra borgere. Der kan med få klik trækkes statistik ud til f.eks. revisor eller Civilstyrelsen.
Systemet er nemt at anvende og i sagsbehandlingen skelnes der mellem trin 1, 2 eller 3.
Alle opgaver og arbejdsgange i en lille eller stor retshjælp styres nemt og enkelt. Der er store fordele ved at f.eks. sager, dokumenter, skabeloner, opgavelister, mails og kalender er samlet et sted. Det kan opsættes efter behov og ønsker, så det passer til netop din retshjælp.
Nu tænker du måske, at din retshjælp ikke har behov for eller råd til et nyt system, men netop her vil vi gerne overraske dig positivt.
Hos iVISION vil vi gerne støtte den store FRIVILLIGHED og lysten til at hjælpe andre, og det er jo netop det, der kendetegner landets retshjælp kontorer.
Vi er helt klar over at mange retshjælp kontorer, som får støtte fra Civilstyrelsen, har meget begrænsede økonomiske midler. Derfor har vi lavet en særlig en sponsor-pakke, så alle kan være med.
Det innovative system til retshjælp kontorer bliver i øjeblikket rullet ud i hele landet. Det er allerede blevet en stor succes hos blandt andet:
- Aarhus Retshjælp
- Hillerød Retshjælp
- Lejernes Frie Retshjælp
- Silkeborg Retshjælp
- Studenterrådets Retshjælp
- Viborg Retshjælp
- De Jurastuderendes Retshjælp Aalborg
- Almue Retshjælp
- Krims Retshjælp
- Stenbroens Retshjælp
- Retshjælpen Rusk
Grunden til at mange retshjælp kontorer er glade for at bruge Legis 365 med retshjælpfunktion skyldes:
- En meget lav sponsorpris og der kan søges om støtte hos Civilstyrelsen
- Det er nemt og enkelt at bruge – det er let at komme i gang
- Hurtig registrering af henvendelser fra borgere
- Der kan arbejdes i teams eller individuelt
- Ingen installation af program. ALT er online.
- Gratis igangsætning og support
- Sikkerhed og tryghed da de nu overholder persondataforordningen (GDPR)
- Mulighed for gratis at anvende Office 365 til mails/kalender
- Ingen store krav til nuværende IT – man skal blot have adgang til internettet for at være kørende
- Alle data er samlet et sted – Legis 365 er godkendt af brancheforeningen Danske Advokater
Hør mere om mulighederne, sponsorpris og lad os vise dig systemet - det er helt uforpligtende.
Få en gratis online præsentation og så er du velkommen til at prøve Legis 365 i 14 dage uden at betale en øre.
Kontakt Jesper Byskov på 87208700 eller [email protected]
Anbefalinger
Har taget kort tid at lære at bruge
"I Krims Retshjælp bruger vi Legis 365 som vores sagssystem, det fungerer upåklageligt.
Vores erfaringer med Legis 365 er:
- Har taget kort tid at lære at bruge
- Let at manøvrere rundt i
- Hurtig igangsætning
- Let for sagsbehandlere at komme i gang med
- Logisk at bruge
- Giver et overskueligt overblik over både egne sager og alle retshjælpens sager
iVISION har undervejs i forløbet været meget imødekommende overfor vores behov og ønsker, samt meget forstående og overbærende med vores forståelse for systemet. Der har været hurtig respons på vores henvendelser og meget konkrete og enkle guides til hvordan vi skulle løse vores problemer.
Vi er meget tilfredse med såvel system som samarbejdet med iVISION"
Janni Kjær, daglig leder, Krims Retshjælp
Det er nemt
"Når man som retshjælp er spredt udover hele Danmark, og med over 6000 henvendelser årligt, er det nødvendigt med et solidt og nemt klienthåndteringsystem. Her har Legis 365 vist sig at være løsningen.
Det er nemt at overskue oprettede sager, med drag and drop kan man sætte mails ind under hver enkel sag, samt skrive referater hertil. Ligeledes har vi hos Lejerens Frie Retshjælp nu mulighed for, at tidsregistrere på de sager rådgiverne løser, og dermed gøre det transparent, hvilke sagstyper der giver anledning til, at rådgiverne skal bruge ekstra tid.
Jeg vil klart anbefale Legis 365 til andre retshjælpkontorer, som ønsker et medgørligt, professionelt og intuitivt klientsystem".
Nicklas Nymark, bestyrelsesformand ved Lejerens Frie Retshjælp
Giver et overskueligt overblik
“I Studenterrådets Retshjælp bruger vi Legis 365 som vores sagsoprettelsessystem. Legis 365 fungerer upåklageligt.
Det er meget nemt at anvende til oprettelse af sager vedr. henvendelser fra rådsøgende i vores retshjælp, samtidig med at det giver et overskueligt overblik over såvel igangværende som afsluttede sager, herunder som opslagsværk ved henvendelser fra tidligere rådsøgende.
Derfor de bedste anbefalinger herfra“.
Christine, Studenterrådets Retshjælp
Kanon godt
"Vi er så tilfredse med Legis 365 og det har taget kort tid at lære at bruge, det er simpelthen kanon godt".
Birthe Wang, Aarhus Retshjælp
Vi er meget tilfredse
"Silkeborg Retshjælp har benyttet Legis 365 siden september 2018 og vores erfaringer er følgende:
- Hurtig i gangsætning
- Let at administrere
- Let for brugerne at komme i gang med
- Brugervenligt interface
- Intuitivt at bruge
iVISION har igennem hele processen været imødekommende overfor vores ønsker og behov, og der har været hurtig respons på mail-henvendelser. I det hele taget er support fra iVISION en positiv oplevelse.
Vi er meget tilfredse med samarbejdet med iVISION samt med selve programmet Legis 365"
Niels Langager, Daglig leder, Silkeborg Retshjælp