Legis 365

  • Legis 365
    • Priser
    • Integrationer
  • Book demo
  • Prøv gratis
  • Udtalelser
  • Viden
  • Nyheder
  • Om os
  • Support
  • Log in
  • Legis 365
    • Priser
    • Integrationer
  • Book demo
  • Prøv gratis
  • Udtalelser
  • Viden
  • Nyheder
  • Om os
  • Support
  • Log in

JUBLER I OVER JERES ADVOKATSYSTEM?

Mange advokatfirmaer hænger fast i de traditionelle advokatsystemer. Gør I også? Så risikerer I at sakke bagud i forhold til jeres konkurrenter.
For de fleste advokater virker den digitale omstillingsproces en anelse uoverskuelig. Kommer det til at kræve en masse tid og ressourcer? Og skal vi nu til at sætte os ind i ny teknologi, der er svær at navigere rundt i?
 
Måske har I haft lignende bekymringer. Men det behøver heldigvis ikke at være så stort et projekt at gøre advokatkontoret mere digitalt, som mange frygter. Med et nutidigt advokatsystem i skyen kan I nemlig effektivisere alle de trivielle opgaver og i stedet fokusere på det, der gavner forretningen. 
​

Hvorfor skifte fra det traditionelle advokatsystem til et nyt webbaseret system?

Hvis I hører til de advokatfirmaer, der er kørt fast i det traditionelle advokatsystem, og som aldrig rigtig er blevet glade for det, så kan det gå hen og blive en stor udfordring for jeres effektivitet. Og I risikerer at blive overhalet indenom af nye spillere på markedet, når det gamle system i højere grad bliver en byrde i stedet for en støtte. 

Fordele ved at vælge et advokatsystem i skyen:
✓ Nye features bliver løbende tilføjet, og forbedringer bliver foretaget helt automatisk, så I undgår nedetider.
✓ I bevarer jeres konkurrenceevne med en fremtidssikret løsning, da I får mere tid til at skabe værdi for jeres klienter.
✓ I kan arbejde hvor som helst og når som helst. Hjemmefra, på kontoret og når I er på farten. 

Ulemper ved at hænge fast i det traditionelle advokatsystem:
✓ De traditionelle advokatsystemer er ofte dyre, har tunge serverløsninger og er ikke specielt intuitive. Derfor kan I nemt bruge unødvendig tid på ekstra klik og langsommelige processer.
✓ I risikerer at spilde dyrebar tid på opdateringer af systemet.
✓ De digitale løsninger vinder større og større indpas i advokatbranchen, og I risikerer at tabe tid og penge ved at holde fast i gamle rutiner. 
​
Med en fremtidssikret cloudløsning kan I glæde jer over, hvor nemt og intuitivt det er at anvende, og at I kan følge med branchens digitale udvikling – uden den store tekniske kunnen. 
​

Arbejd effektivt og intuitivt

I skyen er alle data og dokumenter altid let tilgængelige for jer. I kan tilgå dem via smartphones, tablets og computere – det eneste krav er, at I skal være på nettet. I kan derfor hurtigt komme i gang med at arbejde smartere og mere effektivt, når I ikke er afhængige af at skulle være på bestemte lokationer.
 
I kan automatisere manuelle og tidskrævende arbejdsprocesser og dermed frigøre ressourcer og reducere fejl. På den måde får I gjort hele advokatkontoret mere effektivt og hverdagen nemmere for advokater, jurister, sekretærer og bogholdere.
 
Med et nutidigt advokatsystem som Legis 365 ​får I én samlet løsning, der bruger den nyeste teknologi, så alt er nemmere og meget mere intuitivt end i de ældre advokatsystemer.

ET FREMTIDSSIKRET ADVOKATSYSTEM MED FOKUS PÅ TRE TING:

Hurtigt og intuitivt
​Det er både hurtigt og intuitivt at arbejde på tværs af mange sager samtidigt. ​
Nem integration
​Det er nemt at integrere med programmer som Microsoft 365 og e-conomic. ​
En rentabel løsning​
Oprettelsen er gratis. I er nemt og hurtigt i gang, og I betaler en fast lav pris om måneden. ​

Alt arbejde samlet ét sted

Muligheden for integration til en række programmer som Microsoft 365 og e-conomic gør, at I kan sammensætte en platform, der også imødekommer mere komplekse behov. Det giver jer smart journalisering af mails og dokumenter, samtidig med, at I får et digitalt bogholderi, som vil glæde jeres revisor.

Visma e-conomic

Med integration til et online regnskabsprogram som e-conomic er der mange timer om ugen at spare på fakturerings- og regnskabsdelen.
​
✓ I slipper for stakke af diverse dokumenter og kvitteringer

✓ I sparer tid og undgår fejl

✓ I gør arbejdet langt nemmere for bogholdere og revisorer

Microsoft 365

​Med integration til Microsoft 365 får I adgang til dokumenthåndtering,
​der synkroniserer automatisk, så alle dokumenter altid er tilgængelige.

 
✓ I kan nemt oprette og sende dokumenter direkte i systemet

✓ I får et simpelt overblik over mails og kalender
​
✓ I får forbedret backup, da alle data bliver gemt i skyen

Derfor har andre advokater valgt Legis 365

"
Det er ikke svært at skifte system. Jeg tror det sværeste for mange er at tage selve beslutningen. Min opfordring til både små og mellemstore advokatfirmaer er, at i stedet for at hænge fast i gamle outdaterede systemer og måske være passiv utilfreds, er det på tide at få den digitale speeder i bund og overkomme tvivlen. 
 

– Mette Gade, Partner og Advokat i 360 Law Firm
​
"
Det er den bedste IT-beslutning, vi har taget. Vi oplever løsningen som både intuitiv og let at bruge med en meget moderne og visuelt flot brugerflade. Den er ikke gammeldags at se på og bruge, som vores serverorienterede løsning tidligere var. Vi havde vores egen kontaktperson til konverteringen af data, og hele overførslen var ordnet over en weekend.

 
– Thomas Hjort, Partner i Skovbo Hjort Advokater

Vil I også spare tid og arbejde smartere?

​​Partner hos iVISION, Leif Lindås kan give jer et indblik i, hvordan I kan øge effektiviteten på advokatkontoret med et cloudbaseret advokatsystem.
 
Få en online præsentation af systemet, hvor han gennemgår funktioner, og I kan få svar på jeres spørgsmål. Og vigtigst af alt – I behøver ikke interessere jer meget for IT. Det tekniske klarer vi, og I kan bruge tiden på det, der er vigtigt for jeres forretning.
 
Afsæt ca. 45 minutter og se hvordan I kan komme i gang med at effektivisere jeres arbejde med klienter og sager.
JA TAK - BOOK EN DEMO AF SYSTEMET
Picture
Partner Leif Lindås

Systemet

Legis 365
Priser
Prøv gratis
Book demo
Roadmap
Integrationer
​Sikkerhed
​Persondataforordningen

Firma

Om os
​Kontakt os
Jobs
​Presse
Betingelser
​Samarbejdspartnere
Privatlivspolitik
Cookie politik

Info

Support
Igangsætning
Videoguides
​Værd at vide
​Skift til Legis 365
​Find revisor/bogholder
Retshjælpskontorer
​
Juridiske afdelinger
Vi er en kreditværdig virksomhed baseret på Bisnodes kreditvurderingssystem. Vurderingen er foretaget ud fra en mængde forskellige beslutningsregler. Oplysningerne bliver opdateret dagligt via Bisnodes database. Kreditvurderingen af virksomheden er således altid aktuel.
Picture

​© COPYRIGHT 2016 - 2023. ALL RIGHTS RESERVED, iVISION ApS, Vejlsøvej 51, 8600 Silkeborg, tlf. 87208700, CVR: 20644893